Thursday, November 29, 2012

Heips :)

Nii siis, nüüd olen siin veetnud juba üle kolme kuu. Mul läheb väga hästi, olen leidnud endale esimesed tõelised sõbrad, perega oleme muutunud väga lähedaseks ja muidu on ka kõik väga väga tore. Kuigi vahetevahel igatsen ka oma Eesti elu, sõpru ja peret, on see kõik siin ikkagi väga super! :)
Keelega on ikka nii nagu on. Üritan rääkida, aga väga ei juge, kardan vigu teha. Eks see võtab veel natuke aega. :)
Nii siis, räägin natukene koolist. Koolis pean ma õppima peale flaami keele veel ka prantsuse ja saksa keelt. See pole üldse lihtne, õppida võõras keeles täiesti võõrast keelt. :D Aga eks ma üritan. Siis, kui üritan kaasa teha ja püüan aru saada, saavad õpetajad aru ka minust. :)
Mul tulevad varsti siin eksamid. Siin toimuvad eksamid kolm kora aastas: enne jõule, enne kevadvaheaega ja  õppeaasta lõppus. Ning ma pean YFU reegite järgi vähemalt kolm eksamit tegema, aga kuna mu kooli direktor tahab, et ma prooviksin kõiki eksamid teha, pean kõigist osa võtma... Ma olen üsna kindel, et suuremas osas nendest kukun läbi :D. Aga pole hullu, ik ben hier voor de ervaring- ma olen siin kogemuse pärast. :)
Üritan varsti jälle kirjutada, olege siis tublid :)!

No comments:

Post a Comment