Thursday, August 30, 2012

Hei. :)

Teisipäeval õhtul läksime välikinno. Spordisaali ühele küljele oli suunatud projektoriga film ja inimesed istusid murul. Need kes ratastega kohale olid tulnud said popkorni tasuta. Kuna minu pere sõidab igale poole ratastega (kuigi neil on kaks autot), siis läksime ka sinna ratastega.:) See oli tummfilm, prantsuse keeles (need mustad osad, kus on kirjutatud mida keegi parasjagu ütleb), aga õnneks mu hostõde tõlkis mulle. Filmi nimi oli "Artist", see oli lihtsalt suurepärane :)...
Eile käisime jälle Mechelen, mul oli vaja passipilte ja kindlustuses oli ka vaja käia ja õel oli vaja uut telefonikaarti.
Kui kõik see tehtud oli, läksime koju, õde käis kiiresti veel ujumas, ma kahjuks ei jõudnud. Siis tulid mu hostema hostvanemad meile külla. Sõime nendega õhtust ja vaatasime filmi "Kapten ameerika".
Täna läksid mu hostema, hostvend ja hostema hostvanemad Oostende-sse, nii et oleme hostõe ja-isaga kuni homseni kolmekesi kodus. :) Õnneks on meil täna üsna lebopäev, peame õega ainult postkontoris ja koolis käima ja õhtul lähme kinno "Brave" vaatama :)

No comments:

Post a Comment